Pedagog, psycholog, pedagog specjalny


Funkcję pedagoga pełni Pani Kamila Farbiszewska-Arent (gab. C5)

Godziny pracy:

poniedziałek8.15-9.00
9.30-12.30
wtorek11.00- 14.30
środa8.00-9.00
9.30-14.00
czwartek 8.00 -11.45
7.15-8.00  (godzina dostępności)
piątek11.30-15.00

Funkcję psychologa pełni Pani Adrianna Prasał (gab. E13).

Godziny pracy:

poniedziałek9.30-13.00
13.00-13.45 (godzina dostępności)
wtorek8.00-12.30
środa12.30-16.00
czwartek12.30-16.00
piątek8.00-09.30

Funkcję pedagoga specjalnego pełni Pani Katarzyna Wilk (gab. E8 obok portierni).

Godziny pracy:

poniedziałek10:30-11:20
12:05-15:15
15:15-16:00 ( godzina dostępności)
wtorek08:00 – 15:30
środa09:40-10:30
12:05- 13:15
15:05-16:35
czwartek09:40-10:30
11:15- 12:25
piątek08:00- 08:50
09:35-11:45

ZSO1 obsługuje Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 6 ul. Młodej Polski 30, 20-863 Lublin
psycholog – p. Bożena Suryś
pedagog – p. Magdalena Giza
Poradnia czynna od pn. do pt. w godz. 8.00 – 18.00
tel. 741-09-30; 501-37-00-90
email: zp3@um.lublin.pl  
http://www.zp3.lublin.pl 

Centrum Interwencji Kryzysowej w Lublinie www.cik.lublin.eu

Telefon Zaufania – całodobowy dyżur psychologiczny: 733 588 900

Handel ludźmi

Handel ludźmi Handel ludźmi jest współczesną forma niewolnictwa i stanowi poważne przestępstwo naruszające podstawowe prawa człowieka. Ofiarami handlu ludźmi są miliony ludzi na całym świecie, zarówno dorośli, jak  i dzieci.  Aby zwerbować i wykorzystać ofiary, sprawcy stosują różne metody. Najczęściej wprowadzają w błąd co do oferowanej pracy lub wykorzystują związek emocjonalny między werbownikiem a przyszłą ofiarą. Handel ludźmi jest zjawiskiem podlegającym dynamicznym przemianom. Obecnie duży wpływ na wzrost handlu ludźmi…

Udostępnij
czytaj więcej

Wzajemne wsparcie w trudnych czasach

Sytuacja na naszej wschodniej granicy sprawiła, że jest to niewyobrażalnie trudny czas dla nas wszystkich. Rozmowa na temat wojny nie jest ani łatwa, ani oczywista. Na pewno jednak jest bardzo potrzebna. I nie chodzi tylko o wytłumaczenie tego, co się dzieje, ani tym bardziej wskazanie winnych. Chodzi przede wszystkim o to, by zredukować stres i uporać się z trudnymi emocjami. Nie uciekajmy od rozmowy o kluczowym czynniku, który napędza nasz…

Udostępnij
czytaj więcej

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna – zaproszenie na konsultacje zdalne

W imieniu Pani Eweliny Cecherz z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 6, z którą współpracuje nasza szkoła zapraszam rodziców, uczniów oraz nauczycieli do korzystania z punktu konsultacyjnego w formie zdalnej. Możliwy jest kontakt przez platformę MS Teams lub telefoniczny. Link z wejściem na spotkanie na platformie będzie wysłany na e-mail osoby zainteresowanej. Zapisy osób chętnych proszę kierować na adres : ewelina.cecherz@zp3.lublin.eu  lub poczta@zp3.lublin.eu. Najbliższy dyżur odbędzie się w dniu 02.02. 2022r. w godz.14.30-17.30. W…

Udostępnij
czytaj więcej

Kontakt z pedagogiem szkolnym w okresie nauki zdalnej

Szanowni Państwo! Drodzy Uczniowie! W związku z zaistniałymi okolicznościami powrotu do pracy zdalnej, możliwość komunikowania się z pedagogiem szkolnym również będzie odbywała się w tej formie. Zapraszam do kontaktu przez e-dziennik bądź maila (aprasal@zso1.lublin.pl). W dotychczasowych godzinach pracy będę na bieżąco odpowiadać na przesyłane komunikaty: poniedziałek 13:00 - 16:30 wtorek 9:00 - 13:30 środa 9:00 - 13:30 Pozdrawiam i życzę spokojnych Świąt Bożego Narodzenia i szczęśliwego Nowego Roku. Adrianna Prasał…

Udostępnij
czytaj więcej
emocje

„Jak radzić sobie z silnymi emocjami”

Jak radzisz sobie z silnymi emocjami. Jak dla większości ludzi wygląda proces radzenia sobie z silnymi negatywnymi emocjami i co ten mechanizm radzenia sobie z nimi wywołuje w dłuższej perspektywie, czemu akurat tak reagujemy i czego rzeczywiście chcemy w tej trudnej sytuacji o tym jaki jest sposób na to żeby skutecznie poradzić sobie z takimi emocjami i dlaczego to bywa takie trudne. zapraszam do obejrzenia: https://www.youtube.com/watch?v=lHzI7TWpbb8 oraz https://www.youtube.com/watch?v=UZfL0bxgZSY   Pozdrawiam,…

Udostępnij
czytaj więcej
Wiosna w maseczkach

„Wiosna w maseczkach, czyli jak znaleźć energię do działania?”

Po zimie nie tylko przyroda budzi się do życia. Również my możemy dostrzec u siebie nową energię do działania, mimo przymusu noszenia maseczek, zaleceń epidemiologów i wytycznych płynących od rządu. Wystarczy bezchmurne niebo i ciepłe dni. Jednak to od nas samych zależy, czy zmiana pory roku będzie naszą szansą na rozwój i wytchnienie – wyjaśnia Małgorzata Osowiecka, psycholog z Uniwersytetu SWPS w Sopocie. Zapraszam do artykułu poniżej: Link   Życzę…

Udostępnij
czytaj więcej

Trudne emocje – instrukcja obsługi – Mateusz Banaszkiewicz

Emocje są siłą napędową wielu zachowań i działań, jakie podejmujemy. Jeśli przeżywamy i okazujemy je w sposób dojrzały, stają się ważnym czynnikiem osiągania życiowego sukcesu. Potrafią zwiększać odporność na trudy życia i być źródłem energii w radzeniu sobie z wyzwaniami. Trudne do doświadczania emocje sprawiają, że niektórzy z nas próbują je maskować, tłumić czy zaprzeczać ich obecności. Inni wyrażają je z intensywnością, która może szkodzić ich zdrowiu czy relacjom w…

Udostępnij
czytaj więcej
Trening mózgu

Trening mózgu – naucz się lepiej uczyć – webinar dla młodzieży

Każdy chciałby przyswajać wiedzę łatwo, szybko i uzyskiwać jak najlepsze wyniki. Dlatego siegamy po rozmaite treningi mózgu. Co o ich skuteczności mówi nauka? Jakie ćwiczenia będą faktycznie efektywne? Jak powinny być testowane treningi zanim będą polecane do użycia? O trenowaniu intelektu Joanna Gutral rozmawia z psychologami i neurokognitywistami z Uniwersytetu SWPS – Aleksandrą Kołodziej i Mikołajem Magnuskim. Zapraszam do obejrzenia w linku poniżej, https://www.youtube.com/watch?v=4Fxse6vx2sY Pozdrawiam serdecznie Kamila Farbiszewska - pedagog

Udostępnij
czytaj więcej

„Wpływ epidemii koronawirusa na emocje i zachowania Polaków”

W jakim stopniu boimy się pandemii koronawirusa? Jakie są główne źródła obaw Polaków w związku z SARS-CoV-2? Czy stosujemy się do zaleceń epidemiologów? Zespół psychologów z Uniwersytetu SWPS i Polskiej Akademii Nauk zbadał psychologiczne konsekwencje epidemii COVID-19 w Polsce. zapraszam do zapoznania się z lekturą poniżej: Link Życzę miłej lektury, Kamila Farbiszewska- pedagog

Udostępnij
czytaj więcej
koronawirus emocje

Koronawirus. Jak się czujesz? Porozmawiajmy o emocjach

Wokół siebie nie mamy koleżanek i kolegów z klasy, przyjaciół, brakuje nam wspólnych wyjść, własnej przestrzeni, rozrywek poza domem. Wydaje się, że przez epidemię koronawirusa życie szkolne i towarzyskie legło w gruzach. Do tego jesteśmy skazani na zamknięcie w czterech ścianach i ciągłe przebywanie tylko z rodziną. To wszystko sprawia, że odczuwamy wiele trudnych emocji – trzeba się mierzyć z ograniczeniami, zakazami, nakazami. Namiastkę wcześniejszego życia dają – na szczęście…

Udostępnij
czytaj więcej

Trening uważności

Redakcja Uniwersytetu SWPS Zapraszam do przeczytania artykułu poniżej. Trening uważności zmniejszy lęk przed pandemią Życzę miłej lektury Kamila Farbiszewska-Arent- pedagog LO

Udostępnij
czytaj więcej

Lista psychoterapeutów

Lista psychoterapeutów Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Psychoanalitycznej gotowych udzielić bezpłatnego telefonicznego wsparcia psychologicznego w czasie kryzysu epidemiologicznego Pomoc dostępna jest dla wszystkich osób. Aby skorzystać z bezpłatnych konsultacji prosimy: 1. Wybrać terapeutę 2. Sprawdzić dzień i godzinę kiedy jest on do dyspozycji 3. Wysłać sms z prośbą o umówienie się 4. Uzyskać potwierdzenie Lista psychoterapeutów - kliknij aby zobaczyć Życzę miłego dnia Kamila Farbiszewska-Arent- pedagog LO

Udostępnij
czytaj więcej

Potrzebujesz pomocy lub wiesz, że ktoś potrzebuje pomocy?

Potrzebujesz pomocy lub wiesz, że ktoś potrzebuje pomocy? Zadzwoń lub napisz! Pozdrawiam serdecznie Kamila Farbiszewska-Arent - pedagog

Udostępnij
czytaj więcej
Jak uczyć się skutecznie?

Poradnik Jak uczyć się skutecznie? – poradnik dla ucznia

- Skup swoją uwagę. Nie przystępuj do nauki, jeśli w głowie nadal kłębią się różne myśli. Jeśli rozpoczniesz samodzielną naukę będzie ona efektywna, niż odkładając na później cały materiał, bo później wykonywanie całości materiału i przyswajanie informacji będzie wtedy jedynie pozorne. Dobrym sposobem na koncentrację uwagi są różnego rodzaju ćwiczenia angażujące prawą i lewą półkulę mózgu, np. rysowanie oburącz. Ta czynność wymaga pełnego skupienia i zaangażowania, możemy być pewni, że wtedy…

Udostępnij
czytaj więcej
cyberprzestrzeń

Poradnik Bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni

Bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni 1. Pamiętaj korzystaj ze sprawdzonych portali, aplikacji i stron internetowych. 2. Pamiętaj o zasadzie ograniczonego zaufania – nigdy nie wiesz kto jest po drugiej stronie, jak również do czego mogą zostać wykorzystane Twoje dane, dlatego nikomu nie podawaj swoich danych, loginów i haseł. Nie wysyłaj swoich zdjęć. 3. Unikaj treści szkodliwych ( np. związanych z prezentowaniem przemocy, lub do niej nawołujących, prezentujące niebezpieczne zachowania, promujące zachowania autodestrukcyjne…

Udostępnij
czytaj więcej
© 2024 XIV LO Wszystkie prawa zastrzeżone
Design by Norten
Skip to content