Zamówienia publiczne
- Szczegóły
- Opublikowano: piątek, 14, grudzień 2018 09:57
- Bartłomiej Ostrouch
aktualizacja 19.12.2018
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1, im. Zbigniewa Herberta z siedzibą przy ul. Radzyńska 5, 20-850 Lublin , na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579.), informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostarczenie:
Pakietu indywidualnego wyposażenia ucznia klasy mundurowej.
Najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia została wybrana firma: SPECARMS Michał Andrzejewski, ul. Kościuszki 2, 08-110 Siedlce NIP 8212550330
aktualizacja 14.12.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Lublin Plac Króla Władysława Łokietka 1
20-109 Lublin NIP 9462575811
0dbiorca : Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lublinie ul. Radzyńska 5
zaprasza do złożenia propozycji cenowej na zamówienie pn:
Pakiety indywidualnego wyposażenia ucznia klasy mundurowej wg asortymentów w załączniku nr 3.
Propozycję cenową należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia 18.12.2018r. za pośrednictwem poczty na adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lublinie ul. Radzyńska 5 lub na mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Termin dostawy zamówienia ustala się na dzień 27.12.2018r.
Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami z ramienia zamawiającego jest Pan Ryszard Rotkiewicz kier.gospodarczy szkoły. tel. 81-7413-703.
aktualizacja 18.12.2017
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Lublin Plac Króla Władysława Łokietka 1
20-109 Lublin NIP 9462575811
0dbiorca : Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lublinie ul. Radzyńska 5
zaprasza do złożenia propozycji cenowej na zamówienie pn:
Pakiety indywidualnego wyposażenia ucznia klasy mundurowej wg asortymentów w załączniku nr 3.
Propozycję cenową należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia 20.12.2017r. za pośrednictwem poczty na adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lublinie ul. Radzyńska 5 lub na mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Termin dostawy zamówienia ustala się na dzień 27.12.2017r.
Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami z ramienia zamawiającego jest Pan Ryszard Rotkiewicz kier.gospodarczy szkoły. tel. 81-7413-703.
aktualizacja 18.12.2017
W związku ze zmianą przedmiotu zamówienia anuluje się zapytanie ofertowe z dnia 14.12.2017r. dotyczące dostawy indywidualnego pakietu wyposażenia ucznia klas mundurowych.
aktualizacja 14.12.2017
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Lublin Plac Króla Władysława Łokietka 1
20-109 Lublin NIP 9462575811
0dbiorca : Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lublinie ul. Radzyńska 5
zaprasza do złożenia propozycji cenowej na zamówienie pn:
Pakiety indywidualnego wyposażenia ucznia klasy mundurowej wg asortymentów w załączniku nr 1, 2.
Propozycję cenową należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia 19.12.2017r. za pośrednictwem poczty na adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lublinie ul. Radzyńska 5 lub na mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami z ramienia zamawiającego jest Pan Ryszard Rotkiewicz kier.gospodarczy szkoły. tel. 81-7413-703.
aktualizacja 04.12.2017
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1, im. Zbigniewa Herberta z siedzibą przy ul. Radzyńska 5, 20-850 Lublin , na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579.), informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na usługi o wartości szacunkowej poniżej 209 000 euro w trybie przetargu nieograniczonego na:
Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 01.01.2018 r do 30.06.2020 r
Najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (w kryterium oceny: najniższa cena – 60 % i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – 40 %.) jest oferta złożona przez:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe Lucyna Gołębiowska, ul. Radzyńska 5, 20-850 Lublin
Uzasadnienie wyboru: Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu, Wykonawca spełnił warunki opisane w SIWZ oraz jego oferta uzyskała maksymalną ilość punktów
(tj. 60 pkt. w kryterium najniższa cena i 40 pkt. w kryterium doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia) według kryteriów przedstawionych w SIWZ.
Informacje odnośnie pozostałych wykonawców:
Oferta złożona przez wykonawcę : CATERMED S.A. , ul. Ks. Siemaszki 15 A, 31-201 Kraków otrzymała 86,24 pkt. , w tym w kryterium ,,najniższa cena’’: 46,24 pkt i w kryterium: ,,doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia’’: 40 pkt.
W niniejszym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy i nie odrzucono żadnej oferty,
Z poważaniem:
Dyrektor
Wojciech Kalicki
aktualizacja 01.12.2017
Informacja na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz.1579.).
Dotyczy postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na
usługi o wartości szacunkowej poniżej 209 000 Euro p.n:
Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 01.01.2018 r do 30.06.2020 r
Wysokość środków, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację powyższego zamówienia: 940 160 zł.
Oferty złożone w postępowaniu;
Nr oferty |
Nazwa i adres oferenta
|
Cena oferty |
Okres gwarancji |
Termin płatności |
Termin wykonania |
1 |
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Lucyna Gołębiowska, ul. Radzyńska 5, 20-850 Lublin |
685 152,00 zł |
Nie dotyczy |
30 dni (zgodnie z SIWZ) |
1.01.2018 r., do 30.06.2020 r. |
2 |
CATERMED S.A. , ul. Księdza Siemaszki 15 a, 31-201 Kraków |
888 992,00 zł |
Nie dotyczy |
30 dni (zgodnie z SIWZ) |
1.01.2018 r., do 30.06.2020 r. |
Ponadto zamawiający informuje, że wszyscy oferenci podali informacje, że dysponują personelem z doświadczeniem w zakresie pracy na stanowisku kucharza/kucharki powyżej 36 miesięcy.
Zamawiający powiadomi wszystkich oferentów o rozstrzygnięciu postępowania i wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający przypomina, że wykonawca jest zobowiązany, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia niniejszej informacji, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
aktualizacja 23.11.2017
Przetarg nieograniczony
,,Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie
usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1
w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie
w okresie od 01.01.2018 r do 30.06.2020 r ”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zespołu Szkół Ogólnokształcących NR 1 im. Zbigniewa Herberta
20-850 Lublin ul. Radzyńska 5
ogłasza przetarg nieograniczony na:
rowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 01.01.2018 r do 30.06.2020 r.
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie stołówki szkolnej w tym :
- Świadczenie usług żywnościowych dla uczniów ZSO nr 1.
- Wykonawca przystępując do realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany będzie do dzierżawy pomieszczeń kuchennych i magazynowych o pow. 452.85 m2–zał. Nr 7– za kwotę 6027,00 zł brutto (w tym VAT 1127,00 zł)/ za miesiąc.
- Wykonawca przystępując do realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany będzie do dzierżawy pomieszczenia do prowadzenia sklepiku szkolnego o pow.16.m2 za kwotę 615,00 zł brutto (w tym VAT 115,00 zł) / za miesiąc.
- Zamawiający użyczy nieodpłatnie pomieszczenia jadalni o pow.250.0 m2 na czas prowadzenia żywienia dla uczniów ZSO nr 1.
2. Zamawiający nie dopuszcza:
- składania ofert częściowych,
- składania ofert wariantowych
3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej :
www.zso1.lublin.pl - zamówienia publiczne
BZP – pod numerem 621270-N-2017
na tablicy informacyjnej szkoły
4. Oferty należy składać w sekretariacie Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lublinie.
Termin składania ofert upływa : 01.12.2017 r. godz. 10.00
Otwarcie ofert nastąpi dnia: 01.12.2017 r. o godzinie 10.15 w Zespole Szkół Ogólnokształcących NR 1 w Lublinie ul. Radzyńska 5.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (plik *.doc)
ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ (plik *.doc)
ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ (plik *.doc)
ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ (plik *.doc)
ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ (plik *.doc)
ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ (plik *.doc)
ZAŁĄCZNIK NR 6 DO SIWZ (plik *.doc)
ZAŁĄCZNIK NR 7 DO SIWZ (plik *.doc)
aktualizacja 16.05.2017
Plan zamówień publicznych na rok 2017
Zgodnie z art. 13 a. ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówienie Publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz.2164 z późn. zm.) zamawiający sporządza plan postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
L.p. |
Przedmiot |
Rodzaj Zamówienia |
Przewidywany tryb postępowania |
Orientacyjna wartość zamówienia w zł. |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania |
1 |
Prowadzenie stołówki szkolonej po przez świadczenie usług żywieniowych – sklepik szkolny |
Usługa |
Przetarg nieograniczony |
800000 |
IV kwartał 2017 |
aktualizacja 10.12.2015
Zamawiający: Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie, ul. Radzyńska 5, 20-850 Lublin , na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z póżn. zm.) – dalej ustawa , zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na usługi o wartości szacunkowej poniżej 207 000 euro: pn. ,,Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w okresie od 01.01.2016r do 31.12.2017 r. „
Najkorzystniejszą ofertą pod względem kryteriów podanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( kryterium I : cena – 90% i kryterium II: termin płatności - 10 % ) jest oferta nr 2 złożona przez:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Lucyna Gołębiewska , ul. Radzyńska 5, 20-850 Lublin
Uzasadnienie wyboru: Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu, Wykonawca spełnił warunki opisane w SIWZ oraz jego oferta uzyskała 100 punktów według kryteriów przedstawionych w SIWZ (90 pkt. w kryterium cena i 10 pkt. w kryterium termin płatności).
Informacje odnośnie pozostałych wykonawców:
Nr oferty |
Nazwa i adres oferenta
|
Ilość otrzymanych punktów |
1. |
Espana S.C. T.Prajs, A.Andrejczyk , ul. Grunwaldzka 35, 74-120 Widuchowa |
97,30 pkt. ( w tym kryterium cena –87,30 pkt., kryterium termin płatności – 10 pkt.) |
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (plik*.pdf)
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (plik*.pdf)
aktualizacja 01.12.2015
Przetarg nieograniczony
na prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych
w
Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1
im. Zbigniewa Herberta w Lublinie
przez okres 24 miesięcy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zespołu Szkół Ogólnokształcących NR 1 im. Zbigniewa Herberta
20-850 Lublin ul. Radzyńska 5
ogłasza przetarg nieograniczony na:
Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie
usług żywieniowych w Zespole Szkół
Ogólnokształcących nr 1 w Lublinie
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie stołówki szkolnej w tym :
- Świadczenie usług żywnościowych dla uczniów ZSO nr 1.
- Wykonawca przystępując do realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany będzie do dzierżawy pomieszczeń kuchennych i magazynowych o pow. 452.85 m2–zał. Nr 6 – za kwotę 3100 zł brutto/miesiąc.
- Wykonawca przystępując do realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany będzie do dzierżawy pomieszczenia do prowadzenia sklepiku szkolnego o pow.16.m2 za kwotę 500 zł brutto/miesiąc
- Zamawiający użyczy nieodpłatnie pomieszczenia jadalni o pow.250.0 m2 na czas prowadzenia żywienia.
2. Zamawiający nie dopuszcza:
- składania ofert częściowych,
- składania ofert wariantowych
3. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać u Kierownika Gospodarczego szkoły pok. nr 1 seg A. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej :
www.zso1.lublin.pl - zamówienia publiczne
BZP – pod numerem 176575- 2015
na tablicy informacyjnej szkoły
4. Oferty należy składać w sekretariacie Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lublinie.
Termin składania ofert upływa : 09.12.2015 r. godz. 9.00
Otwarcie ofert nastąpi dnia: 09.12.2015 r. o godzinie 10.00 w Zespole Szkół Ogólnokształcących NR 1 w Lublinie ul. Radzyńska 5 w sali konferencyjnej
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (plik *.doc)
ZAŁĄCZNIKI DO SIWZ (plik *.doc)
aktualizacja 01.12.2015
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (plik *.doc)
Przetarg nieograniczony na prowadzenie stołówki szkolnej
oraz dzierżawę pomieszczeń kuchennych i magazynowych
w
Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lublinie
w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2017r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zespołu Szkół Ogólnokształcących NR 1 im. Zbigniewa Herberta
20-850 Lublin ul. Radzyńska 5
ogłasza przetarg nieograniczony na:
Prowadzenie stołówki szkolnej oraz dzierżawę pomieszczeń
kuchennych i magazynowych w Zespole Szkół
Ogólnokształcących nr 1 w Lublinie
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie stołówki szkolnej w tym :
- Świadczenie usług żywnościowych dla uczniów ZSO nr 1.
- Wykonawca przystępując do realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany będzie do dzierżawy pomieszczeń kuchennych i magazynowych o pow. 452.85 m2–zał. Nr 6 – za kwotę 3100 zł brutto/miesiąc.
- Wykonawca przystępując do realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany będzie do dzierżawy pomieszczenia do prowadzenia sklepiku szkolnego o pow.16.m2 za kwotę 500 zł brutto/miesiąc
- Zamawiający użyczy nieodpłatnie pomieszczenia jadalni o pow.250.0 m2 na czas prowadzenia żywienia.
2. Nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać u Kierownika Gospodarczego szkoły pok. nr 1 seg A. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej :
www.zso1.lublin.pl- zamówienia publiczne
BZP – pod numerem 170275 - 2015
na tablicy informacyjnej szkoły
4. Oferty należy składać w sekretariacie Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lublinie.
Termin składania ofert upływa : 30.11.2015 r. godz. 9.00
Otwarcie ofert nastąpi dnia: 30.11.2015 r. o godzinie 10.00 w Zespole Szkół Ogólnokształcących NR 1 w Lublinie ul. Radzyńska 5 w sali konferencyjnej
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (plik *.doc)
ZAŁĄCZNIKI DO SIWZ (plik *.doc)